I stockholm känner alla "alla"

dagens i-landsproblem


Ibland blir jag väldigt arg, fast egentligen har jag inget att vara arg för. Eller det har jag nog. Men det är väldigt oväsentligt enligt många. Sånt man inte behöver bry sig om, små saker, skit saker, sånt blir jag arg för. När jag blir arg vill jag träna, då mår jag bättre. Men jag har inte träning på fredagar längre.... Det är synd om mig. Först slutade jag att ha liv när jag började träna och nu har jag inte ens träning(idag). Vad ska jag göra nu dååå? Jag är ensam, väldigt ensam ikväll. Alla andra är ute och festar eller vad de nu gör, vad gör jag? Jag sitter hemma och är astrött och har ingen träning. Katastrofalt. JaG BlIr aRg när jag inte får träna..... Jag hatar att inte ha något planerat eller att göra, jag bliiir iiiirriterad(med många iiii:n i uttalelsen)Jag kan ju alltid gå ut och springa? Nej de är för kallt. Dessutom svettas man och blir kall. Livet är inte alltid lätt. Chattade lite med Luttu Buttu och hon skulle iväg och träna nu, så blev jag själv kvar i mina tankar här på fejjan.

Jag saknar fredagsträningaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar...

Nasse, måste du bo på andra sidan stan?????


Over and out //Anna

Kommentarer
Postat av: NASSE

AAAAAAAAANNNNNNNA !!!!!!!!

vi bor apl¨åååååångt ifrån varann!!!!!!!



VI MÅSTE HA LÄGER OCH TRÄNA FREDAG OCH LÖRDAG ????!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!

2009-12-11 @ 18:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0