one two three

Hoooooooola!
det är Madden som skriver nuu.
Jag , anna och fisken var så jäkla träningssugna så imorn ska vi mötas i vattnet och göra något kul , vi ska försöka bygga , MOHAHAHAHAH jag undrar hur det kommer se ut. Men kul kommer det bli iaf , men vi kommer misslyckas! :D
men då kan vi ju bara göra massa för ingen har ju dött av vatten ? om ingen uppdaterar imorn kväll så har någon dött :)

en lista!

1.
dra aldrig bow ouppvärmd .... det blir sträckningar buhuhuhuu :'( jag har haft den jäkla monster sträckningen sen cheer campet i uppsala som var v.43 ...
2.
jag har få gymkort !!! trääääääääääääääna mkt!!!!
3.
ta inte för mycket tigerbalsam när du är varm .. det bräns
4.
Jag har fattat hur man gör rosetter nu!
5.
Safe stunt on tree ... one .. two ... THREE   ( endast ett fåtal som fattar )

Kommentarer
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu

Hejhej! Vad händer och fötter idag då? ^^ xD

2009-12-29 @ 09:58:35
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu

sv: inget speciellt. Hur länge har du gått på cheer? :) Och i vilken förening spelar du i?

2009-12-29 @ 16:47:43
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0