QUITTERS NEVER WIN




Idag var det sista skoldagen för året. Det är härligt med snön, dock inte lika roligt att bli ikastad i snön som jag antar de flesta redan blivit utsatta för. Imorgon får vi våra höstterminsbetyg, det ser jag fram emot! Sen är det juuul på riktigt en vecka kvar!! I jul blir det skidåkning och god mat. Det tråkiga är att jag missar juluppvisningen men Nassen får äran att hålla mig update som vanligt.
Sen är det 2010!!! Jag ser fram mot året sjukt mycke, jag känner på mig att det kommer bli en grym kickoffstart på året, vad vet jag inte men det känns som att 2010 kommer bli ett AWESOME år. Inte nog med att vi får kliva ut på mattan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0