sammet

Dålig uppdatering av oss. Jag har levt ett liv och Anna har levt ett annat.
Det har ju hunnit varit jul , juldagen och annandagen som fortfarande pågår.

Jag intalade mig själv förut att jag aldrig skulle köpa ett par sammetleggins, men himmel och pannkaka vad sitter just i denna stund på mina ben ? ( sammetleggins om  ni inte fattade det.
Idag har jag desperat försökt få tag på Anna , men det är verkligen mission impossible. Det är omöjligt!
Sen har hag shoppat nyårkläder , PALJETTER , så nu är jag redo för paaaarthäääy. hihiiheeiei.
Jag har blivit av med min megamonstersträckning som jag fick när jag stretchade scopp i dörren ( de är värsta bra )

I kväll är jag sysselsatt. Jag ska hinna kolla på gossip girl säsong 3 , sex and the city säsong 5 , wild child och bring it on all´or nothing innan jag ska sova. GOOD LUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0