snö , ingen träning och en sträckt rygg

ANNA DU VÅGAR INTE GÖRA ILLA DIG I FJÄLLEN! DU MÅSTE VARA HEL NÄR DU KOMMER HEM ! PUSS PÅ DIG!

Ordet hel borde jag också se till att vara typ haha. Mini skidor som jag älskar att åka är ju väldigt farligt , det går ju inte att bromsa eller svänga. Det är väl bra för mig för jag kan ändå inte göra det på vanliga skidor , så bra är jag liksom. Jag har åkt in i ett antal träd dom här dagarna och ramlat riktigt roligt ett x antal gånger. Dom gånger jag har ramlat har gett några skador - en sträckt rygg och ljumske ( fråga mig inte hur ) en stukad handled , blåa knän höfter och svanskota och förlorade hjärnceller. Så en sammanfattning - mini-skidor är mycket farligt.

Förut på väg till torvalla satt jag och anna och snackade om att vu tycker att fredagar är perfekta att träna på och vi längtar tills den dagen vi får göra det igen!
Lite bilder kjommmer nu




hahhaa helt totalt ouppvärmda och FEL ben


i can se my halo


fina !



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Schnyggt! Vilken klass? :)

2009-12-21 @ 20:17:49
URL: http://rebeckayes.blogg.se/
Postat av: elin :DD

svar: I knooow:( det är typ .. GAH hemskt hahah :'(

vem är du då?:D vilket lag går du i?:) kram

2009-12-21 @ 21:16:02
URL: http://lovecheer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0