blabla

Stör mig fortfarande på att jag glömde min sport bh hemma igår. La fram den , trodde att jag la ner den i väskan , skulle byta om , då fanns den inte där!!!!! när jag kom hem , låg den på golvet.

Kollade nyss klart på bring it on , är ju hemma idag. Hörselingånginflammatiom , fast denna gång är det roligare för nu slipper jag pendla mellan karolinska universitet sjukhuset och huddinge sjukhus som jag behövde göra förra gången , inte kul.

Har så jäkla ont i öronen så nu ligger jag på väggen , för då stretchar det ut ryggen och då tar den smärtan över! jag är smart.


äääm anna vårat vad slutar vid sm och jag blir äcklad.

nu ska jag äta chips och dricka apelsineer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0