godis

 

Hejsan alla söta cheerisar.
Long time no seen. Försöker hitta bra hits man kan lyssna på medan man drömmer sig bort i klassrummet, har ni något tips?Om 16 ynka dagar ska gymnasievalet vara gjort, och en så länge har jag inte ett första val. Vilken skola är bra egentligen? Liten eller stor, halvdagar eller inte, laptop, gymkort, matkort allt vad skolorona lockar med. Man blir ju helt slut. Idag var jag på öppet hus på Nackademin Norra. Jag gillade skolan, dock känns den faktiskt lite för liten för mig, men Värmdö känns lite bättre. Men då kanske man blir helt anonym och inte lär känna någon? Egentligen har nog bara jensen den linjen jag vill gå, men vill jag gå där?
Vi får väl vänta och se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0