hejdå jorden , kontinenterna och haven

med tanke på att jag kommer dö imorgon , måste ju mina saker gå till folk som behöver dom. Så här kommer min sista önskan. Mitt testamente.

Mina cheersaker , rosetter , skor, kläder , filmer osv går till Anna , min cheerbästis <3
Mina kläder går till Gylfe , med tanke på att h?n inte har några kläder.
Min säng går till mig själv , måste ha något att sova på i nagijala.
Mina skor och väskor går till Gunvold , hon är så ute.
Min mobil och kära ipod skänker jag till mig själv. Jag kan inte leva utan lady gaga.
Marabou går till bella. En present från Roberto.

sist men inte minst , mina kanintofflor går till sofia , för hon missade köpa dom på rean på ica.

Mitt sista farväl nu. Det var trevligt att vara här på jorden , men nu sätter jag kurs mot Nagijala!


Kommentarer
Postat av: GÖRDIS

MEN JAG DÅ :(((((((

2010-03-18 @ 21:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0