Sweeet sixteen dudes

Heyy!
Hemma, tillslut. Längtar tills imorgon. Humöret är på topp. Kom faktiskt på att jag har ett crazy galet tonårsliv! Okej lite för över enutusiastisk (och överdriven)men det blir bättre och om några månader. Mitt liv suger nog inte lika mycket som jag tror. Det är bara den här hålan som får mig att ruttna. Dåligt läge liksom..Kom även på att om jag bodde i Danmark nu skulle jag få dricka lagligt, hey vi är ju grannländer. Varför så stor skillnad?  Hade jag bott i USA hade nog mina föräldrar fått punga ut massa money till en snygg bil till mig, eller ordnat ett vräkigt bortskämt födelsedagsparty. Men nej här får vi nöja oss med att få övningskörningsbevis hem i brevlådan. Men det är inte så lite det eller??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0